آش رشته
آش رشته
هر چی بخوای پیدا میشه از رشته ی آش رشته تا جون آدمیزاد!^_^ 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آش رشته و آدرس ghazaaljoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پلکامو به زور باز نگه داشته بودم. داشتم می مردم از خستگی و دود تریاکم بیشتر خواب آلودم میکرد؛ مرتیکه نفهم با این دود تریاک منم معتاد کرده بود و عین خیالشم نبود.

-       غزال؟ غزال کجایی؟

   با حرص از جام بلند شدم و از اتاق اومدم بیرون و یه نیگا به اون دندونای زرد و کرم خورده ش کردم که خندید:

-       برو اون یکی اتاق رو وافور مشتری جوونم تریاک بچسبون و راش بنداز!

   آخه این خدمت ها و مهربونی های گنده گنده رو کدوم شوهری در حق زنش میکنه که امیر من کرده باشه؟ با نفرت چشامو بستم و رفتم تو اتاق. پسره الدنگ با اون قیافه ی زرد و تکیده اش لم داده بود روی تخت و با چشای هیزش منو می خورد. به خدا دیگه گریه ام دردمو دوا نمی کرد، دیوونه شده بودم. سرمو انداختم پایین و رفتم جلو. انبر رو گذاشتم داغ بشه و به آتیش خیره شدم، اما سنگینی نگاهش داشت شونه هامو خورد می کرد. انبر که داغ شد دستمو پیش بردم که ورش دارم، پسره چشماشو بست و وافورو گذاشت لای لبش. با حرص انبر داغ رو چسبوندم به صورتش و با داد اون منم با صدای بلند گریه کردم. امیر با ترس هجوم آورد تو اتاق و وقتی  پسره رو با اون وضع دید موهامو چنگ کرد و کشوند بیرون. می دونستم چی میشه. باز شیشه ی اسیدو آورد تا مجبورم کنه بخورم، آخه نمیخواست قیافه ام بدنم از ریخت بیفته که مبادا بیزینسش تخته بشه. اینبار شیشه ی اسیدو شیکونم رو سرش که با درد فریاد کشید و با همون چشای بسته شروع کرد به لگد پروندن ...

-       غزال؟ ... غزالم؟ عزیز دلم ...بیدار شو ... غزال جونم خواب دیدی پاشو ...

   چشامو باز کردم و با ترس به امیر نگاه کردم. دیگه از اون صورت زرد و چشای قرمز و موهای ریخته شده و ... خبری بود. امیر من جلوم نشسته بود مثل همیشه، با چشای درشت و خمار سیاهش، لبای پر، دندونای سفید مرواریدش، صورت تیره و برنزه اش، موهای لخت و خرماییش ...

وای ! خدایا داشتم خواب میدیم!

پریدم تو بغل امیر و تا میتونستم گریه کردم.

خدایاشکرت!

 

منبع:مخ خودم!!!

دوستان هر اسمی تو این داستان هس غیرواقعیه و تشابه اسمی وجود داشت بی جنبه بازی درنیارین!




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

پرنیا
ساعت19:15---21 آبان 1390
عالی بود..

آفرینپاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:2 ] [ غزال ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اینجا هر چیزی که بخواین پیدا میشه و اگه پیدا نشد کافیه دستور بدین تا براتون فراهم بشه! ^_^
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت